שחר והדר. צילום: חדשות 12 שחר והדר. צילום: חדשות 12

"כבר השלמתי עם המוות": הזוג שניצל מה"נובה" משחזר

שחר והדר בסך הכול רצו לבלות עם חברים ב"נובה", אך נקלעו למסע הרג בלתי אנושי של ארגון הטרור חמאס. הם החלו לברוח, כשלידם מחבלים יורים וצעירים נרצחים באכזריות, ובכל זאת – הצליחו לשרוד ולספר על כך

"אני אמורה להיות מתה או חטופה בעזה, אני לא אמורה להיות פה בחיים בכלל", כך אמרה הדר קליין לחדשות 12, לאחר שניצלה ממסיבת הנובה יחד עם בן זוגה, שחר סינגל.

בבוקר שמחת תורה, שחר והדר חגגו יחד עם חברים בפסטיבל "נובה" שהתקיים בחניון רעים. בשש וחצי בבוקר, הם שומעים פיצוצים ומבינים שמדובר בירי רקטות. הם מתחילים לברוח ברכב, יחד עם מעיין קליכמן, יהונתן רום וגל לוי, אך נתקעים בפקק ביציאה מהאירוע. אלא שאז מתחילים  מחבלי החמאס להגיע למקום.

המחבלים מתחילים לירות לכל עבר. שחר והדר רואים צעירים, שאיתם רקדו לפני דקות ספורות, נרצחים ונופלים על הרצפה, בזמן שהם עצמם נלחמים על חייהם. תחת אש, הם מצליחים להגיע לאחת המכולות במקום, שם כבר החלו לטפל בפצועים מהירי. הם מבינים שמתחם המסיבה שורץ מחבלים, אז הם מחליטים לזוז ממקום למקום בשביל לשרוד. "אנחנו מתחילים לרוץ לתוך היער, תוך כדי אני מסתכל למכולה מאחורה - ורואה שם את המחבלים. אם היינו נשארים שם עוד דקה היינו מתים", אמר שחר.

בזמן שהם צועדים בוואדי, שני מחבלים החלו להכות את שחר עם ברזנטים. הדר אומרת שכבר התחילה לדמיין את הרע מכל. "ראיתי כבר את הגופה של שחר, ואותי נאנסת ליד הגופה שלו", אמרה. שחר קורא להדר לברוח, בשביל לתת לה הזדמנות לחיות. המיומנויות שרכש בימיו בסיירת עוזרות לו להתגבר על המחבלים, והוא מתחיל לרוץ אחרי הדר שברחה.

אך זה לא הסוף. לאחר שמצאו נקודת מסתור חדשה, הם רואים שלושה מחבלים רוצחים צעירים ומבצעים וידוא הריגה, תוך כדי שהם מעשנים וצוחקים. בנוסף, הם רואים מול עיניהם פצועים שנחטפים לעזה. הם שוב מחליטים לזוז, מוצאים בור ונכנסים לתוכו. "באיזשהו שלב אנחנו שומעים שני אנשים מתקרבים אלינו, שנינו מחובקים בבור ושחר סותם לי את הפה", אמרה הדר. "כבר השלמתי עם המוות, לא הייתה לי בעיה למות שם".

רק לאחר שעות ארוכות מאז שהתחילו לברוח, הם שומעים קולות בעברית. שלושה מפקדים הגיעו מביתם עם ג'יפ וחילצו את השניים. לאחר החילוץ, שחר גויס, וביומו האחרון למילואים החליט לספר לחבריו לסיירת על הנס הגדול שקרה לו ולבת זוגו.

תגיות: טבח ה-7 באוקטוברסיפורי חיים

האם הכתבה עניינה אותך?

אולי יעניין אותך גם

תוכן חם שלא כדאי לפספס

חדש ב-VLU PLAY
{{ item.duration_text }}