רוצים לחסל חמץ? הנה מתכון ברד פודינג מושלם עבורכם

לחם אבוד הוא נישה. בכל תרבות יש עשרות מתכונים לניצול שאריות מכל סוג, שאריות אורז, שאריות בשר צלוי, שאריות פסטה מבושלת ומעל כולם המוני מתכונים לניצול לחם. הכירו את המתכון המושלם לניצול שאריות לחם וחלה שנותרו לכם

איך שנגמר חג סוכות, מתחילים לצוץ מתכונים לסופגניות, איך שנגמר חג חנוכה מתחילים עם מתכונים לאוזני המן ואיך שנגמר חג פורים מתחילים לצוץ מתכונים ל.... לא! לא למצות. את זה תשאירו למקצוענים. אני מתכוונת כמובן למתכונים למאכלי לחם אבוד. יש מלא חמץ לחסל, וצריך לעשות את זה בסטייל.

לחם אבוד הוא נישה. בכל תרבות יש עשרות מתכונים לניצול שאריות מכל סוג, שאריות אורז, שאריות בשר צלוי, שאריות פסטה מבושלת ומעל כולם המוני מתכונים לניצול לחם.

אז לפני שנגיע למתכונים כשרים לפסח (מה שיקרה בקרוב), נקדיש כמה טורים למתכונים שיעזרו לכם לחסל חמץ וירוקנו לכם את המקפיא, ונתחיל עם ברד פודינג.

ברד פודינג הוא סוג של עוגה שמכינים משאריות חלה שמערבבים בתוך בלילה מתוקה של ביצים וחלב ואופים בתנור. עד לפני כמה שנים, כשנשארה לי חלה, הייתי בכלל מכינה פרנץ טוסט. הייתה לי גרסה משלי במסגרתה הכנתי כריך חלה שבתוכו גבינה מתוקה עם צימוקים, אותו הייתי טובלת בביצה ומטגנת. זה עדיין מתכון שאני חוזרת אליו מדי פעם, אבל הברד פודינג מועדף עלי. הוא ללא סבבי טיגון, הוא נעשה בתבנית אחת, והוא לא פחות, ויש שיטענו אף יותר, טעים.

הברד פודינג שלי ללא תוספת סוכר, המתיקות שלו נובעת מהבננה, מהשוקולד צ'יפס, ומכך שאני משתמשת לכתחילה במאפים שקיימת בהן מתיקות מסוימת.

רכיבים

קוביות מכמות של חלה מתוקה שלמה, או שווה ערך (נניח חצי חלה ותוספות כמו שתי לחמניות קשר או אצבע, לחם בריוש או אפילו כמה פרוסות של עוגת שמרים ישנה מכל סוג שאתם רוצים להחיות, ניסיתי גם עם שמרים גבינה וגם עם שמרים פרג ויצא נהדר. מה לא? פיתות או מאפים מקמחים מלאים - פחות עובד).

חותכים ומניחים בצד.

את הבלילה מכינים בקערה נפרדת:

2 בננות (מעוכות עם מזלג)

2 ביצים גדולות (או 3 קטנות)

כוס חלב (בגודל של כוס חד פעמית)

כפית תמצית וניל טובה

חצי כפית קינמון

לאוהבי המתוק, ניתן להוסיף מעט סירופ מייפל

הוראות הכנה:

מערבבים את הבלילה, מוסיפים את קוביות החלה, מוסיפים תוספות כיפיות כמו צימוקים או שוקולד צ'יפס (אני בדרך כלל הולכת על האחרון, כי זה עובד הכי טוב עם הבננה) ומערבבים.

ההמלצה היא להשהות במקרר לחצי שעה לספיגת טעמים, אבל הורים ממהרים אנחנו והילדים מושכים לנו בחולצה, אז יאללה לתנור.

משמנים תבנית של 20-30 (או תבנית בקוטר של 24) ושולחים לחצי שעה על 180-200 מעלות.

תגיות: מתכוניםחמץ

האם הכתבה עניינה אותך?

אולי יעניין אותך גם

תוכן חם שלא כדאי לפספס

חדש ב-VLU PLAY
{{ item.duration_text }}