ארוחות בוקר שלא חשבתם עליהם ארוחות בוקר שלא חשבתם עליהם

5 ארוחות בוקר שעוד לא חשבתם עליהם ואתם חייבים לנסות!

אם יש משהו שיכול להפוך את היום שלכם למופלא ממש מההתחלה, זו ארוחת הבוקר. כן, אותה ארוחה שאנחנו לפעמים מוותרים עליה כשאנחנו מאחרים לעבודה, יכולה להיות מקפצה להתחיל את היום בכיף

1. פנקייקס מלוחים עם תוספות מגניבות

כולנו מכירים ואוהבים את הפנקייקים המתוקים, אבל מה לגבי גרסה מלוחה? קחו מתכון בסיסי של פנקייק, ותחליפו את הסוכר במלח. עכשיו הוסיפו לתערובת קצת גבינה קשה מגוררת, עשבי תיבול כמו עירית או פטרוזיליה, וחתיכות קטנות של ירקות טריים כמו פלפלים או בצל. את הפנקייקים המלוחים אפשר להגיש עם רוטב יוגורט מתובל או סלט טרי בצד. תאמינו לי, זה שילוב שלא מהעולם הזה!

 

2. סושי בוקר

אם חשבתם שסושי מתאים רק לארוחת צהריים או ערב, תחשבו שוב! סושי בוקר הוא רעיון מהפכני שמשלב בין הטעמים האהובים של הסושי לבין רכיבים קלאסיים של ארוחת בוקר. הכינו אורז סושי כרגיל, והשתמשו בו כמילוי לאצות עם תוספות כמו אבוקדו, ביצה קשה, גבינת שמנת ואפילו רצועות דקות של סלמון מעושן. זה קליל, טעים ומעניין!

 

3. צ'יה פודינג בגרסה ישראלית

צ'יה פודינג הפך לפופולרי בשנים האחרונות בזכות היתרונות הבריאותיים שלו. אבל מה אם ניקח אותו צעד אחד קדימה? הכינו צ'יה פודינג כרגיל (זרעי צ'יה וחלב שקדים), והוסיפו לו טעמים ישראליים. נסו לערבב פנימה קצת דבש טהור, פיסטוקים קצוצים, רימון ותאנים טריות. השילוב בין המרקם הג'לטיני של הצ'יה לטעמים המזרח תיכוניים יהפוך את הארוחה לחוויה קולינרית של ממש.

 

4. שקשוקה גרנולה

שקשוקה היא ללא ספק אחד המאכלים הישראליים הכי אהובים, אבל מה אם היינו מספרים לכם שאפשר לשלב אותה עם גרנולה? נסו להכין שקשוקה קלאסית, וכשהיא כמעט מוכנה, הוסיפו מעל חופן גרנולה מלוחה עם אגוזים וגרעינים. הגרנולה תוסיף קריספיות מפתיעה וטעמים נוספים שיקפיצו את השקשוקה למימד חדש.

 

5. טוסט אבוקדו עם טוויסט

טוסט אבוקדו הוא קלאסיקה שכבר כבשה את העולם, אבל הגיע הזמן לשדרג אותה. במקום טוסט רגיל, נסו להכין את הטוסט עם לחם פרמנטציה (לחם מחמצת). מרחו את האבוקדו על הטוסט והוסיפו מעליו תוספות לא שגרתיות כמו גרגרי חומוס קלויים, פרוסות צנונית דקיקות, או אפילו שברי בייקון צמחוני. סיימו את המנה בטפטוף קל של רוטב בלסמי מצומצם, ותקבלו ארוחת בוקר שעושה וואו!

אז בפעם הבאה שאתם מתלבטים מה להכין לארוחת בוקר, זכרו שיש תמיד מקום לחדשנות והפתעות. חייכו, תאכלו טוב ותתחילו את היום בצורה הכי טובה שיש!

תגיות: ארוחת בוקראוכל

האם הכתבה עניינה אותך?

אולי יעניין אותך גם

תוכן חם שלא כדאי לפספס

חדש ב-VLU PLAY
{{ item.duration_text }}