קרדיט: שאוטרסטוק, Pixel-Shot קרדיט: שאוטרסטוק, Pixel-Shot

5 דרכים להתמודד עם שלוש המילים "הנחיות פיקוד העורף"

מזה כמה חודשים שהחיים בישראל מתנהלים תחת ענן ההנחיות החדשות של פיקוד העורף. אז איך אנחנו מתמודדים עם ההנחיות החדשות? הנה חמש דרכים שהופכות את כל הסיפור הזה לקצת יותר קליל

1. האימונים הביתיים של "מאמא קומנדו"

אחת הדרכים היצירתיות והמשעשעות ביותר היא פשוט להחליט שזה הזמן להיכנס לכושר. במקביל להנחיות החדשות, מליוני ישראלים גילו את היכולת הגלויה (או החבויה) שלהם להנהיג אימוני כושר ביתיים. עם הצורך להיות בקרבת ממ"ד או מרחב מוגן, כל סשן של כפיפות בטן הופך להזדמנות להרגיש כמו גיבור על. וכמובן, בכל רגע של אזעקה, יש את המדריך הווירטואלי שצועק: "רוץ לממ"ד, עכשיו!"

 

2. מרוץ הממ"דים

אין כמו תחרות טובה כדי להעלות את המורל. כך נולדה תחרות "מרוץ הממ"דים" – המטרה: להגיע למרחב המוגן בזמן הקצר ביותר. הילדים מגלים שהם יכולים לרוץ 100 מטר בזמן שיא, ההורים מגלים שהם יכולים להרגיש צעירים שוב, והסבתות? ובכן, הן פשוט נהנות מההזדמנות לשרוף קלוריות ולספר לנכדים איך היו עושים את זה פעם.

 

3. "חדר בריחה" ביתי

כשהחיים הופכים לחדר בריחה מתמשך, זה רק טבעי שנמצא את הדרכים היצירתיות להפוך את זה למשחק. ההנחיות החדשות של פיקוד העורף מספקות תירוץ מושלם להפעיל את המוח ולחשוב מחוץ לקופסה. כל חדר בבית הופך לחלק מהאתגר, וצריך לחשוב כיצד להסתדר בלי לעזוב את הבית. מי יצליח למצוא את הדרך לממ"ד כשהוא קשור לעיניים? ולמי יש את המפתח לדלת הממד?

 

4. הסיורים הווירטואליים

היום, כשההנחיות מגבילות אותנו לצאת מהבית, הסיורים הווירטואליים הופכים לפתרון מושלם לחוויות חדשות. למה לא לקחת סיור וירטואלי במוזיאון לובר, למשל, בזמן שממתינים לסיום ההתרעה? או אולי לצאת למסע באיים הקריביים מתוך המסך של המחשב? כך הופכים את ההמתנה בממ"ד להרפתקה גלובלית.

 

5. פיקוד העורף בסטייל

החיים הם מסלול אופנה מתמשך, וההנחיות החדשות לא צריכות לשנות את זה. כל מי שנכנס לממ"ד עושה את זה בסטייל, עם חליפת הישרדות אופנתית ומסכת פנים מותאמת אישית. בין אם מדובר בפיג'מה האהובה או בחליפה רשמית, תמיד יש דרך להפוך את המרחב המוגן למסלול תצוגה של בגדים.

בסופו של דבר, הישראלים יודעים לקחת את המצב בקלות, להוסיף הומור ולמצוא דרכים יצירתיות להתמודד עם כל אתגר. ההנחיות החדשות של פיקוד העורף הן רק תירוץ למצוא דרכים חדשות לשמור על שמחת חיים ולשמור על עצמנו, וכמובן - תמיד עם חיוך על הפנים.

תגיות: הנחיות פיקוד העורףמלחמת חרבות ברזל

האם הכתבה עניינה אותך?

אולי יעניין אותך גם

תוכן חם שלא כדאי לפספס

חדש ב-VLU PLAY
{{ item.duration_text }}