מעברי דירה. קרדיט: שאוטרסטוק, Ushuaia studio מעברי דירה. קרדיט: שאוטרסטוק, Ushuaia studio

הקיץ כבר כאן וגם מעברי הדירה: 5 הטיפים הכי חשובים למעבר מוצלח

הקיץ כבר כאן, וזה אומר הרבה דברים: גלידות, חופים, מזג אוויר חם… וגם עונת המעבר דירה! אם אתם כבר התחלתם לארוז קרטונים או לתכנן את המעבר הבא שלכם, הנה כמה טיפים משעשעים ויעילים שיעזרו לכם לעשות את זה בצורה מוצלחת – ובלי לאבד את השפיות בדרך

טיפ 1: תכננו, תכננו, ותכננו שוב

כמו שידוע לכולנו, הכנה טובה היא חצי הצלחה. הכינו לכם רשימה מסודרת של כל הדברים שאתם צריכים לעשות לפני המעבר: אריזה, הזמנת מובילים, הודעה לשכנים (לא לשכוח להודיע להם כדי שהם לא יתפלאו מהבלגן), וכמובן, לוודא שיש לכם מספיק קרטונים. תכנון הוא לא רק מילת המפתח – זה המפתח שמחזיק את כל הדלתות פתוחות. ואם אתם ממש רוצים להיות מקצוענים, הכינו תוכנית ב׳ לכל מקרה שלא יהיה.

 

טיפ 2: שמרו על קור רוח (ובקבוק מים קרים בהישג יד)

המעבר דירה בקיץ יכול להיות חם, לח, ובעיקר מאתגר. כדי לא להתמוטט מהחום או מהלחץ, שמרו על קור רוח – תרתי משמע. הצטיידו בבקבוק מים קרים, משקפי שמש ושכל הישר. וכשכל מה שאתם רוצים לעשות זה לברוח למזגן הקרוב, תזכרו שהקיץ הוא רק עוד עונה, וגם זה יעבור… טוב, לפחות עד החורף.

 

טיפ 3: חברים טובים הם לא רק לסרטים ולפיצה

אחת מהדרכים הטובות ביותר להתמודד עם המעבר היא לגייס חברים ובני משפחה לעזרה. מעבר דירה הוא בדיוק כמו סרט פעולה – יותר כיף כשיש עם מי לחלוק את החוויות, וגם לא יזיק קצת עזרה פיזית בהרמת הספה לסלון. אל תשכחו לתגמל אותם בפיצה קרה ובקבוקי בירה – זה לא רק סימן טוב, אלא גם חובה חברתית!

 

טיפ 4: סידור לפני אריזה – זה חוק הברזל

לפני שאתם אורזים כל פריט שברשותכם, תעצרו לרגע ותשאלו את עצמכם: האם אני באמת צריך את זה? מעבר דירה הוא ההזדמנות המושלמת להתפטר מדברים מיותרים ולעשות סדר. כן, זה הזמן להיפרד מהבגדים שלא לבשתם כבר שנים ומהספרים שאין סיכוי שתקראו שוב. תזכרו, פחות דברים – פחות כאב ראש.

 

טיפ 5: דאגו לאווירה חיובית ביום המעבר

ביום המעבר, חשוב לשמור על מצב רוח טוב ואווירה חיובית. תחשבו על זה כמו על יום כיף – תכינו פלייליסט מרים שיעזור לכם לעבור את היום, תזמינו לעצמכם את הקפה האהוב עליכם, ואל תשכחו לחייך! מעבר דירה יכול להיות חוויה מתישה, אבל עם הגישה הנכונה הוא גם יכול להיות חוויה מהנה ומלאת סיפוק.

ולסיום, אל תשכחו להירגע ולהתפנק כשכל הבלגן מאחוריכם. פתחו בקבוק יין, שימו סרט טוב, ותתחילו להרגיש בבית החדש שלכם. אחרי כל המאמץ, מגיע לכם ליהנות!

 

תגיות: מעבר דירהקיץ

האם הכתבה עניינה אותך?

אולי יעניין אותך גם

תוכן חם שלא כדאי לפספס

חדש ב-VLU PLAY
{{ item.duration_text }}