לירי אלבג לירי אלבג

אימה של השבויה: "לירי נאלצה לבשל למשפחות ונאסר עליה לאכול"

כבר 164 ימים שלירי אלבג מוחזקת בשבי החמאס. היום חשפה אימה עדויות קשות על תנאי השבי של בתה: "מנצלים אותה לעבודות בית, כגון ניקיון, טיפול בילדים והכנת אוכל"

כבר 164 ימים שלירי אלבג מוחזקת בשבי החמאס, לאחר שנחטפה באכזריות מבסיס נחל עוז בו שירתה כתצפיתנית. היום (שני), חשפה אימה שירה בראיון לקרן נויבך בכאן ב' עדויות קשות על תנאי השבי של בתה.

שירה אמרה כי שוביה של לירי מנצלים אותה לעבודות בית, כגון ניקיון, טיפול בילדים והכנת אוכל. "לירי הייתה במנהרות וגם בבתים, צריכה לבשל למשפחה, לנקות ולטפל בילדים, לא נתנו לה אוכל למרות שהכינה אוכל".

בזמן שבתה בשבי בעזה, שירה אמרה כי לירי חוותה "סיטואציות לא נעימות עם אזרחים". היא הודתה שניסתה להבין מה עובר על בתה מאז השביעי באוקטובר: "ניסיתי כמה פעמים לשבת בחדר חשוך בבית ולסגור את עצמי, בלי טלוויזיה, בלי טלפון, בלי שום דבר - הצלחתי אולי לשעה וקמתי בבכי. אפשר להשתגע, כמה היא יכולה להישאר לבד בחדר עם המחשבות שלה?", אמרה.

בנוסף, התייחסה שירה לנושא הרגיש מכל: "אנחנו כולם יודעים שהרבה בנות עברו שם פגיעות וכאימא אני מנסה לא לחשוב על זה בכלל, אפילו לא לדמיין את זה".

שירה הוסיפה כי היא מבקשת מהמשוחררות מהשבי שיספרו לה עדויות חיוביות על לירי בשביל שלא תצטרך לדמיין את הדברים הקשים שהיא עוברת.

תגיות: החטופים בשבי החמאסהשביעי באוקטובר

האם הכתבה עניינה אותך?

אולי יעניין אותך גם

תוכן חם שלא כדאי לפספס

חדש ב-VLU PLAY
{{ item.duration_text }}