מנהלים צעירים מתוך הכנס. קרדיט תמונה: TLI מנהלים צעירים מתוך הכנס. קרדיט תמונה: TLI

מעניין אותך להיות חלק מדור המנהלים הבא במדינת ישראל? הכירו את tli

מפגש עם דמויות מפתח במשק הישראלי, היכרות ויישום פרקטיקות על טהרת חוכמת היהדות, ויצירת 'הזדמנויות שבועיות' בעלות ערך מוסף. היכרות עם ארגון tli החותר להעצים את הדור הבא. המטרה: יצירת עתיד מזהיר למדינה

"גם מתוך החושך יידלק האור", שרה יסמין מועלם בלהיט שהפך שגור כמעט בכל בית בישראל. ואכן, כולנו עוברות ועוברים שנה מורכבת וקשה מנשוא. אלא שדווקא מתוך התהום והמשבר הלאומי הגדול, אותו כולנו חווים ברמה האישית ברמה כזו או אחרת, עלינו לשנס מותניים ולפעול יחד בשאיפה ליצור עתיד אופטימי וטוב יותר.

עוד בטרם המלחמה הקשה פרצה לחיינו, חרט על דגלו ארגון TLI שהוקם בשנת 2017, לפעול למען מטרות אלו תוך כמיהה למטרת על אחת ברורה – פיתוח מנהיגות ישראלית חדשה, באמצעות מספר תכניות בעלות ערך מוסף התורמות לעיצוב זהות יהודית משמעותית בקרב צעירים בעלי פוטנציאל להתברג בעמדות מפתח בעלות השפעה על החברה הישראלית.

"החזון שלנו ב-tli הוא להעצים צעירים ישראלים. אנו מזהים את הפוטנציאל האדיר הקיים בהם ומאמינים שהם יוכלו להפוך בסופו של תהליך למנהיגים ולסוכנים של שינוי חיובי. הם אלו שלמעשה יובילו את מדינת ישראל קדימה לעתיד מזהיר", מכריז עמרי ווגסטף, מנהל תכנית TLI ADVANCE של הארגון הכוללת תכנית פיתוח למנהלים, שהכשירה מאז היווסדה ועד היום כבר למעלה מ-500 בוגרים בארץ ואף מעבר לים, בדגש על קהילות יהודיות במוקדים אסטרטגיים בארצות הברית, כדוגמת ניו-יורק ולוס אנג'לס בעתיד.

לדבריו: "השאיפה היא לצאת למסע יחד עם הצעירים, בצורה שבה יוכלו להשתלב בסביבה העסקית של חיינו, להתאקלם בה במהרה ובהמשך גם להוביל אותה. הכלים שהתכנית הזו מספקת הם בסיס שבהחלט יוכל להוביל אותם למקומות הללו".

מהו אופן הפעולה של הארגון?

"העבודה שלנו בתכנית מתמקדת בפרקטיקות שונות, במטרה ליישם את חוכמת היהדות במקומות רלוונטיים לחיינו, כמו עולם התעסוקה או היזמות. המשתתפים פוגשים מנכ"לים מהבכירים במשק, דרך סדנאות עבודה אישיות או קבוצתיות, כולל מה שאנחנו מגדירים 'כהזדמנות שבועית'. המטרה בסופו של יום היא להשתמש בכל הכלים שלרשותנו ולהטמיע אותם בתוך חיי היום-יום שלנו".

ואיך זה מתבטא בפועל?

"אתן למשל דוגמה קונפליקט בעבודה או בחיים האישיים. דפוסי העבודה שלנו מאפשרים ללמוד כיצד ליישם את הכלים ולהשליך אותם כמעט על כל תחום בחיינו. אותה 'הזדמנות שבועית' מעודדת את הצעירים לנקוט בפעולה כדי להגשים את החזון האינדיבידואלי, בדרך להגשמת המטרות ועמידה ביעדים שהציבו לעצמם".

 

הופכים חזון למציאות

ב-tli כאמור דוגלים בפרקטיקה כמנוף לצמיחה והגשמה עצמית. במסגרת זו הארגון אמון על שתי תכניות מרכזיות.

תכנית Accelerate תכנית הבנויה משני חלקים ומיועדת לפיתוח יזמים צעירים ומעוררי השראה. היא מתפרשת על פני שמונה חודשים, במהלכה עוברים המשתתפים דרך שלב 'החממה' תהליך Ideation,  שפירושו היכרות עם צרכים יזמיים, גיבוש הרעיון הראשוני לכדי מיזם ועד למציאת הצוות הייעודי שיופקד על הטיפול בה

תכנית Advance – תכנית בת 10 מפגשים המתפרשת על פני כחודשיים וחצי, הכוללת מפגשים עם דמויות מפתח במשק הישראלי. בכל מפגש דנים בערך מרכזי החשוב להצלחה עם משמעות, תוך הנגשת כלים וידע מעשיים בעלי אפקט חיובי לפריצת תקרת הזכוכית וקידום הקריירה.

אם גם אתם מעוניינים לקחת את הקריירה שלכם צעד אחד קדימה, לזכות בכלים משמעותיים שיוכלו לנווט אתכם למחוזות הגבוהים ביותר,  ועל הדרך להתחבר לקהילה מופלאה המהווה מקום לשייכות, מימוש עצמי וחוכמה יהודית – מקומכם איתנו !

בימים אלה נפתחת ההרשמה לתכנית Advance לפיתוח מנהלים של הארגון.
ההרשמה למחזור הקרוב (יפתח ב-14 באוגוסט) תתאפשר עד ה-30/7.

מהרו להירשם בלחיצה כאן >>

https://tli-il.com/advance

 

בוגרים מספרים  

גיא הלרמן, סמנכ"ל מכירות בחברה יצרנית, אשר עבר את התכנית לפני כשנה, משתף במספר תובנות: "TLI היא אחת המתנות הגדולות שקיבלתי. תכנית מיוחדת שפשוט מחברת אנשים בעלי מכנה משותף, אנשים שמעוניינים להצליח וחשוב להם לצקת תוכן משמעותי לחיים. לא מדובר רק על הצלחה עם מאפיינים כלכליים, אלא על הרבה מעבר. ברמה האישית, התכנית הזו פתחה בפניי פרספקטיבות חדשות לחיים. למדתי עד כמה עקרונות שמגיעים מתוך היהדות, יכולים לקבל תוקף בחיים עצמם. בתור מי שהגיע ממשפחה שקצת פחות מחוברת לדת, זכיתי להכיר את החוכמה שביהדות, ולפתוח את הראש לכיוונים חדשים ומיוחדים.

אני בהחלט ממליץ לכל מי שרוצה לחוות את הישראליות מזווית קצת שונה לעבור את התכנית. אין בה שום אלמנט של כפייה, אלא ההפך הוא הנכון. זוהי קבוצת נטוורקינג פשוט מדהימה, כולל אפשרות להכיר מקרוב את אנשי המפתח בתעשייה הישראלית, מנטורים מיוחדים שאפשר ללמוד מהם המון. עד היום אני שומר על קשר עם חלקם".

עמית טהור, בוגר המחזור הראשון של תכנית ADVANCE, שופע אף הוא במחמאות לתכנית שלדבריו השפיעה רבות על חייו: "אני מחלק את ההשפעה של התכנית על החיים שלי לשלושה חלקים. מבחינה אישית, זכיתי להרבה מאוד כלים שפשוט עשו לי סדר בחיים. לדעת איך להתנהל נכון, לנהל זמנים, לתעדף דברים, איך לנהל עובדים תחתיי, כיצד לחלק תפקידים ולהאציל סמכויות ועד לכלים מעשיים שתרמו לי בתור מנהל בשטח.

ברמת הקריירה – פגשנו מנכ"לים הכי בכירים במשק הישראלי. ספגתי מהם המון, והבנתי עד כמה כאדם אני יכול לשאוף רחוק. היה מרתק להבין מאיזה מקום הם התחילו, כולל בהיבטים של משמעת עצמית, לדעת כיצד להאמין בעצמך ולא לוותר. אני יכול לספר בדיעבד שהתכנית פתחה בפניי הרבה מאוד דלתות בפן המקצועי. הרבה נטוורקינג ושינוי של תפיסות, והכל תוך כדי התמקדות בחוכמה היהודית והרבה מאוד תוכן ושיח מעמיק.

וגם מבחינת משמעות – כשאתה נמצא יחד עם 30 חבר'ה מיוחדים, שכל אחד מהם הוא עולם בפני עצמו, לי נתן המון. בכלל, זה מה שלטעמי הופך את התכנית הזו לכל כך משמעותית. להיות בחדר אחד עם אנשים בעלי השקפות עולם רוחניות שונות, שבסופו של יום מצליחים ליישר קו יחד, זה משהו שלא מקבלים בהרבה מקומות. התכנית הזו סיפקה לי גם חברים מדהימים לחיים, וזה אולי הדבר הכי חשוב".

מהרו להגיש מועמדות בלחיצה כאן >>

https://tli-il.com/advance

תגיות: TLIהצלחה עסקיתניהולניהול ועסקיםהרב איתיאל גולדויכט

האם הכתבה עניינה אותך?

אולי יעניין אותך גם

תוכן חם שלא כדאי לפספס

חדש ב-VLU PLAY
{{ item.duration_text }}