אילוסטרציה אילוסטרציה

דווקא עכשיו: כל הסיבות לשתות בכל יום תה קמומיל

הגיע הזמן להוסיף את תה הקמומיל לארון התרופות שלכם. מהצטננות ועד קלקול קיבה, התה הזה מקל על תסמינים ואפילו מסייע לישון טוב יותר

צמח הקמומיל הוא בעל שורת יתרונות בריאותיים שתורמים לבריאות בקרב מבוגרים וילדים כאחד. מלבד העובדה שהקמומיל הוא בעל תכונות מרגיעות שלא פעם מקלות על סימפטומים של חרדה, הוא יכול לעזור לכם לישון טוב יותר, וגם מסייע בהתמודדות עם מגוון תסמינים בלתי נעימים.

לאילו מטרות נהוג להשתמש בתה קמומיל?

הצטננות, חום, דלקת חניכיים ופצעי חום, גרון כואב, טחורים, ריפלוקס חומצי, שלשול, גזים, תסמונת המעי הרגיז, מחלת מעי דלקתית, צרבת, בחילות והקאות, קלקול קיבה או כיב קיבה ואפילו סתם כאבי בטן שגרתיים.

ברפואה המסורתית שמו של הקמומיל נקשר גם בריפוי של בעיות שונות בעור כגון זיהומים, כוויות קלות, פצעים בחלל הפה, אבצסים, אקנה, אקזמה ועוד.

"מחקרים מוקדמים מצביעים על כך שהקמומיל עשוי להיות יעיל ב-60% כמו מינונים מסוימים של משחת הידרוקורטיזון עבור אקזמה של העור", מסבירה הרופאה ההודית ד"ר זאליפה שייח'. לדבריה, ברפואה ההודית הקמומיל ידוע כמרגיע ומשפר שינה אפילו בקרב תינוקות וילדים צעירים. "ולא רק", היא אומרת. "קמומיל גם יכול להרגיע עור שסובל מאבעבועות רוח, קוליק, תפרחת טיטולים ושלשול", היא מסכמת, תוך שהיא ממליצה על שתיית פרחי קמומיל מיובשים שאותם מניחים בתוך קומקום עם מקום לעלים, ומים רותחים. "אפשר להוסיף לתה שלכם מעט דבש או מיץ לימון כדי להוסיף עוד טעם".

תגיות: קמומילתה

האם הכתבה עניינה אותך?

אולי יעניין אותך גם

תוכן חם שלא כדאי לפספס

חדש ב-VLU PLAY
{{ item.duration_text }}