יום הולדת יש רק פעם בשנה? לא אצל כולם

ליז דורן נולדה ב-29 בפברואר 1968, תאריך שחוזר על עצמו רק אחת ל-4 שנים, אבל במקום להיות עצובה, היא חוגגת כל יום הולדת בשמחה ומחשיבה את עצמה כברת מזל. חבריה פחות שמחים, כי הם אף פעם לא יודעים מתי לאחל לה מזל טוב...

ליז דורן מדרום קרוליינה שבארצות הברית אומנם בת 55, אך היא חגגה יום הולדת רק 13 פעמים. דורן נולדה ב-29 בפברואר 1968, תאריך שחוזר על עצמו רק אחת לארבע שנים. ולמרות זאת, דורן, היסטוריונית מקומית ופודקאסטרית, מחשיבה את עצמה כברת מזל.

את הייחודיות של התאריך שלה, היא חוגגת בסטייל ועם הרבה חוש הומור. ביום הולדתה ה-44, היא חגגה עם קוסם והפעלות, כיאה לילדה שחוגגת יום הולדת. השנה, היא תחגוג את יום הולדתה ה-56 עם מסיבה בסגנון הסרט אי.טי.

בראיון לניו יורק פוסט, אמרה דורן כי "ביום ההולדת ה-44 שלי חגגתי את גיל 10. היום אני בת 55 אבל גם בת 13. אני יכולה להישאר צעירה לנצח. אני נראית נהדר לגיל 56 אבל לא משהו בשביל בת 13".

דורן מספרת כי תמיד אהבה את התאריך הנדיר שלה. את יום הולדתה הראשון חגגה בגיל 4 והאירוע אף כיכב בעיתון המקומי. בשאר השנים, היא חוגגת ב-1 במרץ, היום שלאחר ה-28 בפברואר בשנים רגילות. חבריה נורא מבולבלים ואינם יודעים מתי לאחל לה מזל טוב, אך לה זה לא מפריע: "אני רואה את עצמי כבת המזל בעולם ואני צוחקת על עצמי".

התאריך הייחודי שלה אף סייע לה לאתר את הוריה הביולוגים בגיל 44. היא כתבה הודעות בפייסבוק לאנשים זרים שלמדו עם אימה בתיכון, שנזכרו בה בזכות התאריך יוצא הדופן. גם את אביה בן ה-83 הצליחה לאתר ולהישאר עימו בקשר קרוב.

לסיום, אמרה דורן בראיון שהיא מקווה שאחרים שנולדו בתאריך הזה, לא "יתבאסו" ויאמצו את היום המיוחד בהתלהבות. "פגשתי רק קומץ של אנשים שנולדו ב-29 בפברואר. אני מקווה שהם יחגגו אותו בשמחה".

 

תגיות: רץ ברשתמעניין

האם הכתבה עניינה אותך?

אולי יעניין אותך גם

תוכן חם שלא כדאי לפספס

חדש ב-VLU PLAY
{{ item.duration_text }}