תנאי שימוש ופרטיות - אתר VLU

אנו עשויים לאסוף מידע אישי שאתה מספק לנו מרצונך, כגון שם, כתובת דוא"ל, ומידע אחר שאתה מספק בעת הרשמה לשירותים שלנו או שימוש באתר

1. קבלת התנאים
באמצעות השימוש באתר האינטרנט שלנו, אתה מאשר שקראת, הבנת והסכמת לתנאים אלה. אם אינך מסכים לתנאים הללו, אינך רשאי להשתמש באתר.

2. שינויים בתנאים
אנו שומרים לעצמנו את הזכות לעדכן או לשנות תנאי שימוש אלה בכל עת וללא הודעה מוקדמת. המשך השימוש שלך באתר לאחר ביצוע שינויים מהווה הסכמה שלך לתנאים המעודכנים.

3. זכויות קניין רוחני
כל התוכן באתר, כולל טקסטים, גרפיקה, לוגואים, אייקונים, תמונות, הוא רכושנו או רכוש ספקי התוכן שלנו, ומוגן על ידי חוקי זכויות יוצרים בינלאומיים וחוקי קניין רוחני אחרים.

4. שימוש באתר
אתה מתחייב להשתמש באתר למטרות חוקיות בלבד ואינך תעשה בו שימוש כלשהו אשר מפר זכויות, חוקים או תקנות. נאסר עליך להשתמש באתר לצורך פעילות מזיקה.

5. קישורים לאתרים חיצוניים
האתר עשוי להכיל קישורים לאתרים אחרים שאינם בבעלותנו או בשליטתנו. אנו לא נושאים באחריות לתוכן, למדיניות הפרטיות, או לנוהגים של אתרים חיצוניים אלה.

6. הגבלת אחריות
האתר מסופק כפי שהוא ("AS IS") וללא כל אחריות, מפורשת או משתמעת. אנו לא נהיה אחראים לכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד הנובע משימושך באתר.

 

מדיניות פרטיות

1. איסוף מידע אישי
אנו עשויים לאסוף מידע אישי שאתה מספק לנו מרצונך, כגון שם, כתובת דוא"ל, ומידע אחר שאתה מספק בעת הרשמה לשירותים שלנו או שימוש באתר.

2. שימוש במידע
אנו משתמשים במידע האישי שלך לצורך מתן השירותים שאתה מבקש, לשיפור חווית המשתמש באתר, ולשליחת מידע ועדכונים אודות השירותים שלנו. אנו לא נשתף את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים ללא הסכמתך, למעט במקרים הנדרשים לפי חוק.

3. קבצי עוגיות (Cookies)
האתר שלנו עשוי להשתמש בקבצי עוגיות לצורך שיפור חווית המשתמש, ניתוח שימוש באתר והתאמת תוכן ושירותים. באפשרותך להגדיר את דפדפן האינטרנט שלך לסרב לקבל קבצי עוגיות, אך שים לב שחלקים מסוימים באתר עלולים לא לפעול כראוי אם תעשה זאת.

4. אבטחת מידע
אנו נוקטים בצעדים סבירים להגנה על המידע האישי שלך מפני גישה בלתי מורשית, שינוי, חשיפה או השמדה. עם זאת, אין באפשרותנו להבטיח אבטחה מוחלטת של המידע.

5. שינויים במדיניות הפרטיות
אנו עשויים לעדכן מדיניות פרטיות זו מעת לעת. כל שינוי במדיניות זו יפורסם באתר, וכניסת השינויים לתוקף תהיה מרגע הפרסום.

6. יצירת קשר
לכל שאלה או בקשה בנוגע למדיניות פרטיות זו, אנא פנה אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר באתר.

שימושך באתר מהווה הסכמה לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות המתוארים לעיל. אנו ממליצים לעיין בתנאים אלו מעת לעת כדי להיות מעודכנים בשינויים אפשריים.

תגיות: VLUתנאי שימוש

האם הכתבה עניינה אותך?

אולי יעניין אותך גם

תוכן חם שלא כדאי לפספס

חדש ב-VLU PLAY
{{ item.duration_text }}