המנהל שהספיק להכניס לבית ספרו את אפליקציית "נקודה טובה" לפני שנפל בקרב

כעת הותר לפרסום שאיש החינוך מגוש עציון, המנהל יוסי הרשקוביץ, נפל בקרב בעזה. הנה פוסט שפורסם כאן לפני כשנה על יוזמה חינוכית שלו

כעת הותר לפרסום שאיש החינוך מגוש עציון, המנהל יוסי הרשקוביץ, נפל בקרב בעזה. הנה פוסט שפורסם כאן לפני כשנה על יוזמה חינוכית שלו:

"שלום סיון, שמי חיים נחמן קובלסקי, ואני זוכה לחנך בתיכון 'אורט פלך בנים' בירושלים.

השנה המנהל, יוסי הרשקוביץ, הכניס חידוש לבית הספר: אפליקציה מדהימה ששמה 'נקודה טובה'.

כל מורה משקיע כמה דקות ביום כדי לכתוב נקודות טובות על כמה תלמידים, והאפליקציה שולחת את הפירגון אוטומטית, עם גרפיקה של מתנה מרגשת כזאת, ישר לתלמיד ובמקביל להורים שלו.

לא ניתן לתאר את הרוח החיובית שהדבר הקטן הזה הכניס לבית הספר, ולכל היחסים בין המורים לתלמידים להורים. בדרך כלל, אם ההורים רואים שמחפשים אותם מבית הספר, הם רגילים לשאול את עצמם 'מה קרה הפעם?'. עכשיו הם שומעים באמצע היום שהילד שלהם הבריק בשיעור פיזיקה, או עזר לחבר בהפסקה. וכשהילד חוזר הביתה, הם כבר מעודכנים בנקודות הטובות שלו מהיום. וגם אנחנו המורים מרגישים שאנחנו לא עוסקים כל הזמן בלהעיר, אלא גם בלהאיר. אני חושב לעצמי לאילו תחומים נוספים בחיים אפשר להרחיב את הכלי הזה.

מדברים רבות על הסכנות בשיימינג ועל כמה אסור לדבר לשון הרע, אבל לא מדברים מספיק על החובה להרבות בלשון הטוב ובעין טובה, ואז ממילא לא יהיה מקום לרע. כמו שאומרים בתורת החסידות: חושך לא מגרשים במקלות. חושך מגרשים באור".

לזכרו של המנהל הנערץ, יוסי הרשקוביץ.

 

מתוך דף הפייסבוק של סיוון רהב-מאיר.

תגיות: מלחמת חרבות ברזלסיפורי השראהיוסי הרשקוביץ

האם הכתבה עניינה אותך?

אולי יעניין אותך גם

תוכן חם שלא כדאי לפספס

חדש ב-VLU PLAY
{{ item.duration_text }}