סגנונות משא ומתן: תחרותי או מתפשר? נמנע או מתגמש?
חשוב להכיר סגנונות משא ומתן, כי זיהוי נכון של הסגנון שלנו יעזור לנו להבין איך להביא לידי ביטוי את הצדדים החזקים שלנו, וגם מאילו מלכודות להיזהר
חשוב להכיר סגנונות משא ומתן, כי זיהוי נכון של הסגנון שלנו יעזור לנו להבין איך להביא לידי ביטוי את הצדדים החזקים שלנו, וגם מאילו מלכודות להיזהר
בכל יום אנחנו מנהלים משאים ומתנים, קטנים וגדולים. חלקם על כסף, חלקם על זמן, חלקם על משאבים אחרים. ולמרות זאת, רובנו לא למדנו מעולם איך עושים את זה באופן מסודר. אנחנו הולכים עם הרגש, לומדים תוך כדי תנועה, עושים טעויות, לפעמים מפספסים הזדמנויות
בעולם של הסחות דעת בלתי פוסקות, היכולת להתמקד ולעבוד בעומק היא מפתח להצלחה ומשמעות. יכולת זו, לדבריו של אינשטיין, הובילה לפריצות הדרך הגדולות ביותר שלו
אנחנו חיים עם הסחות דעת מפה ועד להודעה חדשה, ורשימת משימות שרק הולכת ומתארכת. אז איך לומדים לנהל זמן ביעילות? מסתבר כי הביטוי "ניהול זמן" הוא טעות אחת גדולה. איננו יכולים לנהל את הזמן - הוא זורם בקצב קבוע. הדבר היחיד שאנחנו יכולים לנהל הוא את עצמנו
המטאוורס הוא כמו אינטרנט ענק בתלת-ממד. במקום לגלוש באתרים, אתם ממש נכנסים לתוכם עם כל התודעה שלכם. אבל האם זה אכן רעיון חדש?
מה הקשר בין כסף לרוחניות? על פי תורת הקבלה, לכל דבר בעולם הפיזי יש מקבילה רוחנית, סוג של שורש עליון. בכסף אפשר לראות סוג של ייצוג פיזי לאנרגיה רוחנית, לשפע האלוהי שזורם בעולם
רוצים להיות הכוכב של המשרד? להצליח כמו טים קוק או מישל אובמה? להתחבר למשמעות החיים? הכל מתחיל בלשחק קצת עם השעון המעורר שלכם
וים הוף, "איש הקרח" ההולנדי הכריזמטי, הפיץ את שיטה המקלחות הקרות ברחבי העולם והפך אותה לתופעה מדוברת. הבקיאים בכתבי הרמב"ם, עם זאת, יודעים שהוף הוא לא הראשון שגילה את היתרונות הטמונים באמבטיית קרח
הכלים הדיגיטליים הם כלים לכל דבר. הם לא "רעים" או "טובים", הם פשוט מה שהם. השאלה היא איזה שימוש אנחנו עושים בהם, ממש כמו מכונית, כיריים או סכין חד
הסמארטפון הוא מכשיר עזר מופלא, אבל אין לו עדיין "הוראות שימוש", שמאפשרות להשתמש בו בלי שהוא ישתלט לנו על החיים. אולי הגיע הזמן שנכתוב אותן?
חשבתם למה אנחנו מתפתים לגלוש שעות, הרבה מעבר למה שתכננו, להכנס ל'פיד' שוב ושוב ולבדוק את הטלפון ללא הרף? זה לא במקרה. כדי להחזיק אותנו כמה שיותר, גוגל ופייסבוק מפעילות מעבדות פסיכולוגיות מיוחדות, שבוחנות את הדרכים הטובות ביותר לעודד התמכרות
כשהסמארטפון מעודד אותנו בו זמנית לדבר בטלפון, לשלוח הודעות, להשתמש באפליקציות, לבדוק מה חדש ברשתות החברתיות, לקרוא חדשות, לשמוע מוזיקה, לכתוב תזכורת, וכל הזמן מספק לנו התראות, צפצופים, ציוצים... מי יכול להתרכז?