כל התכנים של מעיין מאיר

ג'ו ביידן פרש מהמירוץ – אבל למה רק עכשיו?

אי הכשירות של ג'ו ביידן לרוץ לקדנציה נוספת הייתה ברורה כבר יותר משנה. מה גרם לביידן להתנהל כמו אותה דמות פולקלוריסטית שגם אכלה את הדגים המסריחים, גם לקתה, וגם גורשה מהעיר?

האם היוונים, בטווח הארוך, נצחו את היהודים?

היוונים, אכן, אהבו חכמה. אבל החכמה שלהם הייתה אנושית מעיקרה. אם סברתם האנושית הובילה אותם למסקנות מעודדות רצח תינוקות, כפי שהובילה לכך את חכמיהם הגדולים ביותר, אפלטון ואריסטו, לא היה להם כל צו מוסרי עליון שיכול היה לגבור על הגיונם

יחסי ארה"ב - ישראל: היסטוריה סבוכה ממה שחשבתם

לא תמיד הייתה ארצות הברית בת ברית יציבה של ישראל, והאחראית העיקרית על אספקת הנשק עבור צבאה. מה השתנה מאז הימים בהם הטילה ארה"ב אמברגו על מכירת נשק לישראל, ועד דורנו, שבו היא פותחת עבור ישראל את מחסני החירום שלה במזרח התיכון?

אחרי 1,000 שנה של היסטוריה מפוארת - הגיע צו גירוש חסר רחמים

ההיסטוריה העשירה והמורכבת של הקהילה בספרד הגיעה לקיצה בשנת 1492, אז החליט זוג מלכים אדוק במיוחד להתעלם מהאינטרסים של המדינה, למען הזכות להתפטר מכל היהודים. מה עמד מאחורי הגירוש, כיצד התמודדו איתו היהודים, ומה הייתה השפעתו על הפזורה היהודית?

כן, נועה קירל, חטאים זה אכן טעים

אולי קצת מביך להודות, אבל כל מי שכן עם עצמו יודע: לחטאים יש אכן טעם מתוק במיוחד, לפחות בהתחלה. אז איך בדיוק אפשר לצפות מאיתנו שלא ניפול?

   1 2 > >>